Het Sociale Netwerk van uw werknemers optimaal inzetten

Mensen doen zaken met mensen.

De praktijk wijst steeds weer uit dat persoonlijke communicatie tot 20 à 30% meer response leidt. De Communicatie Cockpit is ingericht om uw marketingkracht te vermenigvuldigen. Maar nu even concreet:

Een bericht een flinke boost geven is soms moeilijk te realiseren. Bekend is dat de mensen die een bericht een flinke boost geven, de mensen zijn die de pagina leuk vinden en de berichten liken. Dit zijn de zogenaamde ‘’ambassadeurs’’ of ‘’fans’’ van je onderneming

De werknemers van de onderneming zorgen ervoor dat de onderneming op ‘’de vloer’’ een flinke stap voorwaarts kunnen zetten. Vergeten wordt alleen vaak dat deze mensen, privé, ook gebruik maken van Social Media. Voor de hand liggend is dan toch dat deze mensen ook de online ambassadeurs zijn? Ja dat klopt, maar in de praktijk valt dit vaak tegen.

Wij hebben hier een tool voor! U, als ondernemer, zet berichten klaar op de tijdlijn van uw werknemers. Zij kiezen er zelf voor welke berichten zij wel op hun tijdlijn zetten en welke niet. Zo vergroot u het bereik van uw boodschap gigantisch, zonder dat het uw werknemers een extra handeling kost.

Deze tool is ook erg handig voor groothandels, leveranciers en hoofdkantoren. Zij kunnen met een druk op de knop een bericht plaatsen op de Facebookpagina’s van alle filialen.

 

Meer weten?

 

 

 

©   PuntQom.